شكست علي دايي و صباي قم مقابل خيبر خرم‌آباد/ اعلام حمايت استاندار از سبزپوشان لرستاني
اخبار
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

نظرشما درمورد خبرگزاری خبر لرستان چیست؟؟

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر لرستان و آدرس newslorestan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 21343
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 51
:: کل نظرات : 13

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 60
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 65
:: بازدید ماه : 65
:: بازدید سال : 322
:: بازدید کلی : 21343
شكست علي دايي و صباي قم مقابل خيبر خرم‌آباد/ اعلام حمايت استاندار از سبزپوشان لرستاني
تیم خیبر در روزهای آتی بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های مس سرچشمه‌، پیکان‌، نفت و نیروی زمینی برگزار خواهد کرد. شاگردان نیکبخت پس از پایان اردوی تدارکاتی تهران برای مشخص شدن نفرات اين فصل و ثبت قرادادهای خود راهی هیات فوتبال خرم‌آباد می‌شوند.
اسامی بازیکنان خیبر که در اردوی تهران حضور دارند: صادق نادرپور(دروازه‌بان)، فرزاد بهاری، امیر منصوریان، مسعود ستاری، مسلم پروانه‌پور، فرشاد امامی، علی صدرا، یاسر درویشی، مهدی عبدی، حسین بهاروند، مصطفی علیخانی، پویا عالیخانی، سجاد خسروی، حسین جودکی، اصغر کرم‌الهی(دروازه‌بان)، آرمان رشیدی(دروازه‌بان)، حمید هدایتی، هادي علي‌زماني و میثم جهانگیری؛ سر‌مربی: علی نیکبخت
سرپرست تیم فوتبال صبای قم با بیان این که علی دایی به نفرات اصلی صبا استراحت داده است، گفت: صبای قم جمعه 9 مردادماه در دیداری تدارکاتی با خیبر خرم‌آباد دیدار می‌کند.
 
شكست علي دايي و صباي قم مقابل خيبر خرم‌آباد/ اعلام حمايت استاندار از سبزپوشان لرستاني

خبر پيش از بازي خيبر و صبا قم به نقل از خبرگزاري مهر (سراسري):
علی حیات پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم فوتبال صبا پس از دیدار با استقلال اهواز در هفته نخست لیگ برتر فوتبال جمعه استراحت می‌کند البته این استراحت و ریکاوری مختص بازیکنانی است در بازی با استقلال اهواز به میدان رفتند و سایر بازیکنان جمعه در یک بازی تدارکاتی به میدان می‌روند.
وی افزود: حریف تدارکاتی امروز تیم صبای قم یک تیم دسته اولي به نام خیبر لرستان است و در این مسابقات بازیکنانی که روز گذشته مجال بازی پیدا نکردند به میدان می‌روند تا در شرایط مسابقه قرار گیرند.
سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: این بازی قرار است در مجموعه ورزشی خیریه عمل تهران برگزار شود و از حدود ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد ضمن این که سایر بازیکنان صبا که امروز ریکاوری می‌کنند فردا به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد.
حیات‌پور بیان داشت: قرار است تمرینات تیمی روز یک‌شنبه هفته آینده تعطیل شوند اما از روز دوشنبه، تمرینات صبا بار دیگر از سر گرفته می‌شود و صبا خود را برای بازی هفته دوم برابر تیم نفت تهران آماده می‌کند.
وی عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم به‌تدریج به شرایط ایده‌آل برسیم و کادر فنی نسبت به آینده تیم خوشبین هستند و تلاش مجموعه صبا بر این است که صبا جایگاه شایسته‌ای در جدول داشته باشد.
سرپرست تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: امیرحسین صادقی که به دلیل محرومیت باقی مانده از فصل قبل نتوانست در بازی با استقلال اهواز به میدان برود برای بازی با نفت تهران در اختیار کادر فنی است.
 
اعلام حمايت  استاندار لرستان از تيم خيبر خرم‌آباد
رئیس هیات فوتبال لرستان از حمایت استانداری و استاندار لرستان از حضور مقتدرانه خیبر در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران خبر داد.
به گزارش  پایگاه خبری افلاک ورزشی‌، رئیس هیات فوتبال لرستان در دیدار با هوشنگ بازوند استاندار لرستان آخرین وضعیت این تیم جهت حضور آبرومندانه در رقابت‌های فرسایشی و بسیار سخت لیگ دسته اول فوتبال ایران که با حضور تیم‌های قدرتمند كشور برگزار می‌شود را به اطلاع وی رساند.
حیدر بهاروند در این دیدار با اشاره به درایت و تیز‌بینی مهندس بازوند در نگاه به ورزش قهرمانی و باشگاه‌داری در سطح اول کشور و خدمات ارزنده وی در استان‌های کرمان‌، مرکزی و همدان کارنامه بازوند را روشن و حضور وی در استان را غنیمتی بزرگ برای ورزش و فوتبال استان عنوان کرد.
بهاروند تصریح کرد: با توجه به این که تیم‌های لیگ دسته اولی از نظر کیفیت و هزینه دست کمی از تیم‌های لیگ برتری ندارند و برخی تیم‌ها مثل خونه به خونه مازندران‌، مس کرمان‌، ماشین‌سازی تبریز‌، آلومینوم اراک‌، صنعت نفت آبادان و ... برای حضور در لیگ یک بودجه‌ای در حدود 18 میلیاردی را برای حضور در این مسابقات در نظر گرفته‌اند ولی تیم خیبر با تیمی کاملاً بومی وبازیکنان شایسته خود امسال برای حضور موفق در این مسابقات نیاز به حمایت و پشتیبانی استانداری لرستان و دیگر مسئولان استان را دارد.
در ادامه مهندس بازوند با قدردانی از زحمات هیات فوتبال و هیات مدیره باشگاه خیبر خرم‌آباد درصعود به لیگ دسته اول فوتبال ایران با حداقل امکانات و بودجه مناسب از تلاش‌های بهاروند قدر‌دانی کرد.
استاندار لرستان افزود: برای حضور شایسته و موفق در لیگ دسته اول فوتبال ایران به هزینه و سرمایه‌گذاری هنگفتی نیاز است و متاسفانه استان لرستان با توجه نبود زیر‌ساخت مناسب و بخش خصوصی قوی و صنایع پویا در این مقوله با ضعف‌های زیادی مواجه است و استانداری لرستان هم نمی‌تواند به تنهایی در کمک به باشگاه‌های ورزشی استان موثر و کارگشا باشد.
بازوند افزود: با توجه کار بزرگ خیبر در صعود به لیگ دسته اول و حضور شایسته در این مسابقات استانداری لرستان تمام توان خود را برای رفع مشکل مالی خیبر و جذب بودجه مناسب و اسپانسر با بخش خصوصی و خیرین سرمایه‌گذار انجام خواهد داد‌.
استاندار لرستان حضور خیبر در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور برند خوبی برای استان عنوان کرد و از مسئولان استانی برای کمک به این تیم و حمایت از شناسنامه فوتبال استان درخواست کمک کرد.
وی افزود: امیدواریم خیبر با حمایت هواداران پرشور خود که در ایران بی‌نظیرند در این مسابقات به خوبی از حیثیت فوتبال لرستان دفاع کند‌.

 


تعداد بازدید از این مطلب: 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مدیریت
تاریخ : سه شنبه 13 مرداد 1394
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید